سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من دکتر امیر کرابی هستم مشاور سئو در کرج و مفتخرم که این بار در این محتوا در زمینه های متفاوت مفاهیم سئو سایت مانند مفهوم سئو وب سایت کرج و یا ارتباط میان سئو و طراحی وب سایت با سئو وب سایت با شما سخن گویم. همچنین website من در آخر این مطلب عرض خواهم کرد که طراحی وب سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج از طریق گروه به چه شکل اجرا می گردد. از این که با ما همراهید متشکرم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وبسایت

سئو وب سایت چیست

اصلاح {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و اجرای تمام اصول مرتبط با سرچ انجین گوگل به گونه ای که در کلمه کلیدی مرتبط با محصول یا سرویسهای هدف و همچنین تمام اصطلاحات وابسته به آن که توسط جستجو کنندگان در موتور جستجوی گوگل، سرچ می شوند در تاپ لینک گوگل قرار بگیرند. جهت تفهیم بهتر این موضوع بایستی نخست بدانیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

به هر جمله ای که بوسیله مخاطبان جهت بدست آوردن 1 "هدف" در گوگل جستجو گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کیورد در این محتوا سئو وبسایت در کرج می باشد! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان نیاز به خرید این خدمات را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

ادامه مبحث سئو وبسایت چیست.

در ادامه مقاله عنوان شده 2 پاراگراف قبل، جهت ذکر نمونه در صورتی که جهت خود کیورد خدمات یعنی سئو وبسایت در کرج را تیتر یک یک پروژه سئو قرار دهیم، کلیه کلمه کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل 1 سفارش سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمه ها، تیترهای دوم تا سوم پس از کلمه کلیدی هدف هستند و در صورتی که وبسایت در همه این اصطلاحات، در صفحه یک نتایج جستجو بهینه سازی شود (جهت نهایی لینک اول) این سایت نسبت به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کیورد ای که هدف شما باشد، هزینه سئوی وب سایت شما گوناگون است. به عنوان مثال در صورتی که کیورد "خرید خانه در کرج" را هدف سئوی یک وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو سایت آن با کیورد "سئو وب سایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیب ها در این کلمه ها با هم متفاوت و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم مختلف است.

 

و به همان میزان در صورتی که کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف هزینه خرید آپارتمان در کرج میباید پرداخت شود. چون رقبای دارای وبسایت های متفاوت در کلمه کلیدی تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف وب سایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو تمرکز می کنند و لذا شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رقیب های کیورد "سئو وبسایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کلمه کلیدی این شهر، همین کلمه "سئو وب سایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وب سایت دقیقاً به رفتار رقیبان شما در طول فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقیبان سایت زمان استارت سئو وب سایت ما در کلمه "سئو سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان زمانی که این کلمه به صفحه یک برسد مختلف می باشد.

دقیقاً مثل 1 مسابقه اتوموبیل رانی که لحظه ای که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل ابتدای لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 ماشین ابتدای این مسابقه در رقابت با شما کاملاً مختلف خواهد بود. رقبای شما در لیست کلمه کلیدی مرتبط با کالا یا خدمت نیز در آن لحظه که به صفحه 1 وارد شوید، کاملاً منطبق با استراتژی سئو شما، عملکرد خود را تنظیم خواهند کرد. دقیقا همان برنامه ریزی ای که شما با رقیبان بعدی خود که تلاش کنند جایگاه شما را در تاپ لینک موتور جستجو گوگل تصاحب کنند انجام خواهید داد و استراتژی بهینه سازی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 شیوه آموزش سئو وب سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو وبسایت خودتان

اگر تمایل دارید شخصا وبسایت خودتان را سئو کنید با یک برنامه {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا 2 ساعت درگیری کاری با فرایند آموزش سئو سایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

مدرس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 پارت 50 دقیقه ای را به آموزش نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وب سایت در کرج

واضح است که سئوی سایت شما در پایان این مدت آموزشی (که از طریق تیم ما به دو نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. مبلغ این دوره آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار می باشد. بهرمیزان یادگیری شما در این دوره بیشتر باشد، هزینه دوره کاهش پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

اگر می خواهید که سایت هر مجموعه ای را با هر کلمه کلیدی ای سئو نمایید، بایستی روزانه چهار تا 6 ساعت کار بی وقفه و متمرکز را در مدت دستکم 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مانند کیورد همین محتوا (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

مبانی آموزش مربی این شیوه همچنین درست مشابه نحوه کارشناس در شیوه قبلی با همان مبلغ است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وب سایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با توجه به استراتژی سئوی سایت شما متفاوت خواهد بود؛ اگر از نیروی داخلی سازمان بهره برداری نمایید، قیمت سئو وب سایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید کرد، به شدت متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو وبسایت به عوامل دیگر مثل استراتژی سازمان در تعداد کلمه کلیدی و همچنین زوم جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" حداقل به میزان هفتاد% تقلیل هزینه خواهد یافت و برعکس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان 70% از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وب سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی سایت شامل همه نکات ذیل در کنار یکدیگر تا رسیدن وبسایت به صدر نتایج جستجو گوگل می باشد که در امتداد به شرح جزء به جزء این خدمات خواهیم پرداخت. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی وب سایت در شروع پیمان اجرایی و نیز تشکیل یک ساختار منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی درون سایت) و استفاده از پلاگین های سبک کننده حجم سایت (برای فراخوانی سریعتر) و همچنین نصب افزونه های کمکی سئو مشابه یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی امور UX و UI و از تمام این نکات مهمتر بررسی کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن ایرادات آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا دیگر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

توجه به این نکته همچنین بسیار مهم می باشد که برنامه چکاپ و کشف کردن ایرادات وب سایت شما لااقل 1 روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از آغاز عملیات سئو تا مدتها بعد از پایان عملیات سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک فرایند میان مدت جهت ایجاد یک ساختار جهت ربات های گوگل است که از راه این ساختار، ربات ها بدانند که این وبسایت کدام 1 از کلمه کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید محتواهای مخاطب محور که در هیچ کجای اینترنت ارائه نشده نباشد (قانون حق نویسندگی) را تولید محتوا گوییم. مطالب می توانند از انواع تکست، پادکست یا ویدئویی (کالاهای آن وب سایت می نمایند و از همه انواع بک لینک های بالا بهره برداری میکنند تا به سایرین اطلاع رسانی کنند که این وب سایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

احتمال دارد که تک به تک این فرایند ها اثری در سئوی سایت نداشته باشند، اما استفاده برنامه ریزی شده از مجموعه ای از این موارد می تواند اثر قدرتمندی بر جایگاه سایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. اگر کارشناس سئو شما یک شخص پیش کسوت باشد، شک نکنید که از تمام این ابزارها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. دقیقاً مانند یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 خوردنی خوش مزه را عرضه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

فرایند استخدام از 2 جنبه مختلف قابلیت بررسی دارد. "استخدام کارشناسان ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام نیروهای جوان به عنوان نیروی اجرای سئو". اکنون می خواهیم هر دو مورد آن ها را در کنار شما بررسی کنیم

از این که تا این مرحله از مقاله در کنار ما هستید، از شما متشکریم.

در صورتی که به دنبال استخدام نیرو برای سئو وبسایت در کرج هستید، ما این برنامه را به صورت نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (شکل اجرا پس از تجسس دقیقتر کلمه کلیدی مشخص می شود) کافی است از راه بخش تماس با ما استفاده و با ما تماس بگیرید.

در صورتی که به دنبال استخدام در رشته های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از راه پر کردن فرم ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به شکل غیر حضوری به آموزش شما پرداخته و از هر کجای ایران، شما را به صورت غیر حضوری و اشتغال در منزل بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی عقد قرارداد سئو وب سایت در کرج هستید، ما به عنوان شخصیت رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. تنها لازم است از جدول رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از بخش درباره، تجربیات پیشین تیم ما را مطالعه و بعد با خیال راحت با توجه به سئو وب سایت خود به صورت تضمین شده همراه با همه ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو وب سایت سه سوت وب

علی جان (مدیر و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیبان ما در زمینه سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب خوش ذوق ما در رشته طراحی سایت در همه شهرها اقدام به نوآوریهای موفقی زده که هر زمان من به عنوان یک کارشناس سئو، یکی از ابتکارات تازه او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

جهت این جوان عزیز از صمیم قلب آرزوی بهروزی دارم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به صورت کارآموز در بخش تیم اجرایی ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) شروع به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وبسایت رایگان خود به عنوان 1 سفارش اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وب سایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل 2 برنامه سئو و طراحی وب سایت در کرج باشد، از تخفیف خوبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو وبسایت کرج

در واقع سئو وب سایت کرج و کلیه عملیات ها به صورت مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وب سایت سئو در کرج

یک وب سایت مثل یک اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها جهت باربری و بعضی جهت استفاده های خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مانند طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج مهارت ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه تلفنی بعضی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتریان با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقبای من و شما خواب نیستند و جهت بدست آوردن جایگاه وب سایت شما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه محتوا (تولید محتوای دیسکاور در بازه های زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از شبکه های اجتماعی پر ممبر و یا سایت های پربازدید همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش جهت امتداد راه سوشیال سیگنال هایی که در نکته های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش در جهت بهبود زیربنای کد نویسی های وبسایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وبسایت در کرج:


Report this wiki page